Diabetikern

Precis som alla andra

Orkar inte mer..

Kategori: Allmänt

Varför?

Varför fortsätta?
Vad är det för mening?

Jag fick ytterligare ett nej från en jobbansökan idag. Känner mig helt tom. Borde rycka upp mig, ta tag i det men orkar inte. Varför ska jag göra det?

Bilen har gått sönder också. Ytterligare 1 400,- som jag inte har...

Micha är frisk iallafall. Skrittade en sväng i skogen sen joggade vi lite på banan. Hon kändes aningens trött så ville inte pressa.

Mina djur mår bra iallafall. Hoppas jag. Det ser ut som om de gör det men ofta får jag lite ågren och tycker inte jag tar hand om dem ordentligt.

Nu ska jag leta upp allt godis jag kan hitta så jag kan må riktigt jävla dåligt. Känner jag iallafall nått istället för den här likgiltigheten.

KOMMENTARER:

  • HaNNa säger:
    2007-04-24 | 00:40:37
    Bloggadress: http://malumbub.blogg.se

    Jag har sökt jobb i ett år i sträck nu, så jag VET hur det känns. Och nu när jag HAR jobb så har jag bara 100 a-kassa-dagar kvar, så då kommer de antagligen vilja sätta ut mig på nån åtgärd. Jag som vill plugga. *suck*
    Och inte fan blir det nån operation den närmaste tiden om landstinget ska bråka o ha sig. *trött på skiten* Helt sjukt att man ska gå runt och må så pass dåligt så man börjar förbereda sig för akuten, bara för att VC inte vill ta emot eller ens boka tid förrän de har journalkopior från tidigare läkare - TROTS att jag säger att det är inte hälsenorna (som tidigare utretts) och att jag inte fått hjälp med snarkningarna förut. *suck*

    Men det är väl bara att bita ihop. Och JA, glädjas över att djuren mår bra och sambon finns.

    Kram påre.

Kommentera inlägget här: