Diabetikern

Precis som alla andra

Galen tjäder!!

Kategori: Allmänt

Det bor en galen folkislk tjäder som terroriserar oss.

2 ggr har jag mött honom (båda ggr i bil tack & lov) första gången flög han bara efter och gjorde obscena gester men idag.. tutade minst 10 ggr på fågelskrället och vad händer? Jo han börjar hacka på vänstra framdäcket. Tog minst 10 min innan man kunde köra förbi. Visst tjädern är jättestor och fin men vad tusan han kan ju inte terra oss på det viset?
Men vad gör man mot en galen tjäder?

Sitter på jobbet nu och det är så tråkigt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jobber eftermiddag och jag har faktiskt svårt att hålla mig vaken. Helt otroligt.

Imorgon blir lilla Isabelle hela 2 år. Jösses vad tiden går. Ska vara där kl 4 hoppas vi får tårta.. jag vill ha tårta *s*

Mitt element har kommit hem igen. Det var i kina en sväng men nu är det tillbask under täcket där det hör hemma *fniss*

Hmm nej om man skulle ge sig på att ta en vichy nouveu till?
Kommentera inlägget här: