Diabetikern

Precis som alla andra

Akvariefreak...

Kategori: Allmänt

Hmm jag behöver skaffa mig ett liv. Jag sitter just nu på jobbet och kikar på annonser om akvarium. Vill ha ett större och kunna plantera in massor med växter. Bara ha lite stimfisk och en och annan elak fisk så man ser att det är stimfisk sen massor med växter.

Var inne (kommer inte ihåg vilken sida) och kollade på helt otroliga akvarium. Riktiga konstverk. Såg även att det nästan var en och samma kille som tagit hem priserna i de olika storleksklasserna. Han kan ju inte ha något liv utöver akvariumen. Eller?

Helt otroligt vad dyrt det ska vara också... Jag menar 500,- för en död trädrot? Kom igen nu.

Ja jag är inte helt nöjd med akvariumet.. inte på länga vägar men det får se ut såhär ett tag tills jag kommer på vad det är som saknas.

  

Här är det fortfarande en massa luftbubblor i då vi precis bytt vatten och fixat lite med nya växter. Tar ju sin lilla tid för vattnet att bli rikigt klart och allt ska lägga sig. Men man får en aning om hur det ser ut.

Nej nu ska jag påbörja min städning här. Har inte gjort ett skit sen jag kom hit.

KOMMENTARER:

  • HaNNa säger:
    2007-04-24 | 00:35:56
    Bloggadress: http://malumbub.blogg.se

    Men du saknar ju en sån där dykgubbe!!! *tokgilla*
    Finns ju de som åker upp o ner o så de som bara är där i nån sten eller grotta eller så.

    För övrigt ser jag att du bytt utseende på bloggen!Fräckt! Det blev ärtigt!

    Kram påre!

Kommentera inlägget här: